dimarts, 17 de gener del 2023

Ens coneixem!

 Ens coneixem una mica més 😄

Els alumnes de l'aula d'acollida hem fet un llistat de preguntes per poder entrevistar-nos i conèixer mès coses dels nostres companys i companyes. A continuació us deixem les respostes que ens han donat.


Em dic Ailyn i he entrevistat al meu company Gianluca


El meu company es diu Gianluca i té onze anys, va néixer a Veneçuela. Va arribar a Barcelona fa 3 anys i té una germana gran. Estudia a l'escola Cascavell, la seva música preferida és el hip-hop i el color que més li agrada és el lila. Practica futbol, el seu animal preferit és el capibara i el menjar que més li agrada és l'empanada.




Em dic Moncef i he fet l'entrevista la Sehar.


La  meva companya es diu Sehar i té deu anys,va néixer a Pakistan. Va arribar el curs passat, té una

germana i dos germans. Va a l'escola Cascavell i li agrada la música del nadal i el color rosa. Fa

piscina a l'escola, el seu animal preferit és el gat i el menjar que més li agrada és la pizza.



Soc la Minahil i he entrevistat al Moncef. 


El meu company Moncef va néixer al Marroc, té vuit anys i va arribar el curs passat. El Moncef té un

germà petit i una germana petita i tots van a l'escola Cascavell. Li agrada la música d'Espanya i de

Marroc i el seu color preferit és el taronja. Juga a futbol i l'animal que més li agrada és el lleó. Per

acabar, el seu menjar preferit és l'arròs.



Em dic Sehar i he entrevistat a la Madison.


La meva companya Madison té nou  anys, va néixer  a  Bolivia i va arribar  a l'any 2021 a Barcelona.

Té una germana petita i una germana gran, estudia a l'escola Cascavell i li agrada la  música  de Carol G i el color lila. Fa piscina, el seu animal preferit és el gos i el menjar preferit és el pique macho. 




Em dic Madison i he entrevistat a l'Ailyn


La  meva  companya  Ailyn  té  deu  anys i va  néixer  a Caracas, Veneçuela.  Va arribar a Barcelona   el curs  passat i té dos germans petits. Estudia a l’escola  Cascavell i li agradaria viatjar a Mèxic. El seu color preferit és el turquesa. Li agrada l’esport i tots els animals. El seu menjar preferit és la reina pepiada, un plat típic del seu país.



Soc el Gianluca i he entrevistat al meu company Valentin.


El meu company es diu Valentin Bussio i té deu anys, va néixer a l'Argentina i va arribar a Barcelona

fa un any. dos germans i una germana, estudia a l'escola Cascavell, li agrada la música pop i

la música clàssica i el seu animal preferit és el gos de la raça golden.



                                                                                                                                                                       

Fem entrevistes! Cicle superior

Durant el primer trimestre hem preparat les entrevistes per conèixer millor als nostres companys i companyes i ens hem gravat per practicar ...